söndag 26 september 2010

Sultan

Något jag tycker är märkligt: i natt sov jag 5-6 timmar. Lite lite men inget extremt på något sätt. Det är bara det att på nuvarande mediciner så sover jag normalt 9-10 timmar i min Ikea-säng, så 5-6 är i relation till det ganska lite. Och nu känner jag mig ungefär som om jag sovit 2-3 timmar. En liten aning sockerdricka i kroppen och uttråkning. Skriver svamliga inlägg på nätet. Väntade otåligt på att klockan skulle bli sen nog för att dra igång tvätt utan att väcka grannen. Mannen sover, han har jobbat natt. Tråååkigt.

4 kommentarer:

  1. Det kanske bara är en tillfällighet att sömnen blev så kort?

    Hoppas att du får en fin dag ändå, utan mer uttråkning!

    Kram!

    SvaraRadera
  2. Ja, det var säkert bara en enstaka natt.

    Har börjat med att tvätta ett par maskiner och diska, får väl se om det händer något mer spännande sen. :)

    Kram!

    SvaraRadera
  3. Det förstår jag att du tycker du har sovit lite. Jag som sover 10 timmar per natt om jag inte ska till jobbet. Hoppas du får sova mera natten som kommer. Sömn är a och o för åtminstone mig. Kram!

    SvaraRadera
  4. Miriam - jag kommer säkert att sova i natt, tar kanske en sömntablett för en gångs skull så det inte blir något tjafs.
    Kram!

    SvaraRadera