söndag 26 september 2010

Sängkammarnoveller

Efter hushållsbestyr kände jag att nu får det vara nog, jag måste uuuuuut! Åkte till större staden och gick på kulturhuset, såg en trevlig utställning med konst från 1800-talet och fram till idag. Min hjärna hade ovanligt stor kapacitet för intryck idag. Köpte en bh innan jag for hem. Har nu tuggat i mig en budapest-bakelse som Mannen försåg mig med. Är fortfarande ganska rastlös. Överlägger med mig själv om jag ska ta en sömntablett ikväll, bara för att. Sedan början av maj har jag tagit 2 st totalt, så jag behöver inte känna mig som en knarkare. Det är bra att sova <-- hör du det, S?!

2 kommentarer:

  1. Sova är bra. Och faktiskt rätt skönt. Du kan ska ta ett piller och hoppas på fina drömmar? :)

    Kram!

    SvaraRadera
  2. Charlyene - jo, jag tog mitt piller och sov hela natten, är mer normal idag.

    Kram!

    SvaraRadera