måndag 30 augusti 2010

Sysselsättningsmål

Tio timmars sömn och ny dag. Mannen fick lyssna på mig älta medicinerna igår kväll och kom med kloka åsikter. Ibland måste jag bara mala på och mala på om något tills det tar slut. Nu kan jag släppa det, för tillfället.

Jag vet verkligen inte vad jag ska göra idag. Mitt liv är ganska snävt, jag behöver ha mina rutiner. Ofta vill jag inte att något ska hända, men ibland får jag en eruption av energi och längtan efter stimulans. Okej, idag är det väl inget vulkanutbrott precis, snarare en stillsam krusning på vattenytan, jag är inte hypoman. Men jag har lite livsgnista kvar.

3 kommentarer:

  1. hmm.. Känner samma just nu att jag vill ha något att göra, men samtidigt inte. hehe. jag har gjort klart min "att göra" och nu finns det inget kvar. Så vad ska jag hitta på nu. Hehe.
    Lite jobbigt just nu, vet inte om jag bara är gladare, och mer normal/stabil, ELLER om jag håller på att bli manisk igen... suck...

    SvaraRadera
  2. Det är inte klokt vad man kan ha en man till... Jag sitter och väntar på min som jag har tänkt terrorisera sysselsättningsfrågan med... Kram!

    SvaraRadera
  3. PrinsessanCarro, Miriam - det ordnade sig bra till slut, vi åkte iväg till ett naturreservat vid havet, satt och fikade och spanade ut över vågorna. Helmysigt!

    Kram!

    SvaraRadera