måndag 16 augusti 2010

Inblandning

Mannen är väldigt upptagen med något som kräver många långa telefonsamtal. Lyssnar fast jag inte vill bli involverad, inte tänka på saken. Idiotiskt, för jag kan ju faktiskt bara sätta på musik i hörlurar istället. Ibland är man så trög. En del av mig vill veta allt som sker, en annan del vill bara ha lugn och ro. Jag kommer på för sent att jag får lov att koppla bort mig ibland.

Nej, eftersom den vanliga sängen befinner sig i karantän nu får jag ge mig i kast med att rensa extrasängen från prylar, böcker och elektronik, som har hamnat där för att det är en lättåtkomlig yta...

1 kommentar:

  1. tack. för dom olika tipsen. Jag la mig och vilade en stund och somnade faktiskt till en hel timme. Var skönt så mår lite bättre nu, men känslan i kroppen är kvar och den är något otroligt frustrerande.

    SvaraRadera