lördag 14 augusti 2010

Nattrusch

Sömnprojektet stötte på problem. Jag lade mig en stund vid midnatt, sedan kom Mannen hem mitt i natten (vilket inte är midnatt utan snarare 2-3). Vi måste förstås prata en stund, sedan började telefonen ringa och sms hagla, av vissa (krångliga) skäl. Jag vaknar alltid omedelbart av telefonsignaler. Vid 8 satte medicinlarmet igång. Gick upp och tog den, och lyckades sedan halvdåsa en stund till. Tills det plingade till i mobilen att jag fått mail. Åh, den moderna tidens underverk. ;)

Vet inte riktigt vad jag vill göra idag. Köpa god mat (apropå vikten ;)) och se på de sista avsnitten av Medium. Kanske inte sitta så mycket vid datorn, stänga ner för intryck. Att kommunicera eller inte kommunicera, det är frågan - får leta upp den där gyllene medelvägen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar