fredag 22 oktober 2010

Sövd

Kom hem från Göteborg tidigt igår kväll, hysteriskt trött. Somnade före 21 och sov hela natten, men trots det satt det kvar en trötthet in i märgen, surrande elektriska tankar, myrkryp i kroppen. Till slut tog jag en sömntablett och sov 10.30-15.00. Har aldrig tagit nitrazepam på dagen förut men det funkade som det var tänkt, de mest irriterande flugorna till känslor har lagt sig. Det enda märkliga var att när jag vaknade var jag övertygad om att min mamma var död, inte på ett känslomässigt utan ett mer praktiskt plan. Hon är inte ens sjuk så jag vet inte varifrån det kom.

Som vanligt sörjer jag att jag blir så överstimulerad av att träffa folk. Som vanligt tycker jag ändå att det var värt det.

3 kommentarer:

  1. :( Hoppas att det blir bättre imorgon.

    Kram!

    SvaraRadera
  2. Tack Charlyene. Det är redan bättre än i morse, jag behövde nog den där bonussömnen på dagen.

    Kram!

    SvaraRadera