torsdag 28 oktober 2010

Kvällsgärning

Ett plötsligt energiflöde ikväll. Tyckte att jag behövde planera för att åka till Lund på onsdag på forskningens dag, först tänkte vi åka på tisdagen till Malmö men så kom jag på att Mannen har jobbat natten innan och knappast känner för att dra iväg direkt. Fast onsdag går lika bra. Eftersom Mannen har ett ärende i Malmö också så har jag noggrant vänt ut och in på Skånetrafikens reseplanerare och vet nu precis hur och när vi ska ta oss till olika ställen, avståndet emellan och hur gatuvyerna ser ut på hitta.se - jag skrattar åt mig själv men kan inte låta bli.

Försökte varva ner lite med tv. Uppdrag granskning - såna inkompetenta puckon det finns. Halvsåg på Grey's fast jag minns inte så mycket annat än att de skulle plocka ut en killes ben ur benet. Sedan Hung som är i lagom format för mig, en halvtimme. Det är ganska mycket tv i ett streck för mig.

Dricker kaffe just nu fast det är midnatt. Har ett sånt oemotståndligt sug efter kaffe. Ännu mer än Toblerone.

2 kommentarer:

  1. Kaffesuget kanske är din hjärnas sätt att distrahera dig och säga åt dig att vara ned? Fast vad vet jag...
    är reseplanerna bara planer, eller ska ni åka? :)

    Kram!

    SvaraRadera
  2. Charlyene - ja, det funkade iallafall, jag drack mitt kaffe och en timme senare somnade jag som en stock.

    Vi ska åka, fast att planera en massa är overkill, det är egentligen bara att sätta sig på tåget. Men jag ville få ihop det så vi hinner med allt. Snöade in lite på Malmö eftersom jag inte hittar så bra där, då blev det hitta.se och sen är man fast. ;)

    Kram!

    SvaraRadera