tisdag 29 januari 2013

Smärtpunkten

Har lagt några minuter på att fundera ut om jag ska ha en liten tavla till i sovrummet, men det är som att tankefröna försöker sträva fram i mörk sirap, den kreativa gnistan är som bortblåst. Nu släpper jag det och andra projekt.

Ska gå på bio om några dagar. Jag blir hemskt trött av att se på bio utan pauser. Denna film verkar stimulera själens triggerpunkter, smärta är en trolig konsekvens. Kanske lite galenskap. Men jag kan inte motstå frestelsen. Att riva på sårskorpor för att se om det finns något därunder.

6 kommentarer:

  1. Bio tar energi. Man får ladda i några dagar först. Men roligt är det ju. Kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Misstänker att den här filmen kan bli lite plågsam. Men negativa känslor måste också få finnas.

      Kram!

      Radera
  2. blir väldigt nyfiken på vilken film du ska se? (filmnörd)

    SvaraRadera
    Svar
    1. The Master. Såg ett inslag om den på Gomorron Sverige.

      Radera
  3. Film ska ju ses på Bio heter det ju. Det blir nog jätte bra även om det blir jobbigt. Kramen på dig.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag tror det kan bli jobbigt men ändå givande. Man behöver inte undvika allt som är lite tufft att ta i.

      Kram!

      Radera