tisdag 29 januari 2013

Blötväder

Morgonen flöt på. Jag kom ihåg alla rutiner och hann med bussen. Det snöade ute vilket sedan byttes i regn. Ingen mysdag ute så en får väl göra det desto mysigare inomhus.

Går i slow motion annars. Kroppen består av betong, dessutom har jag ont i vänster höft och sida efter renoveringsprojektet, jag vet inte om det var timmarna jag gick runt på Ikea eller konstiga arbetsställningar när jag målade. Brydde mig inte då, nu känner jag mig hundra år gammal.

Gnäll. Så illa är det inte, jag är inte deprimerad på riktigt tack och lov.

6 kommentarer:

  1. Kom lite regn här med idag. Brrr.Hoppas att du får en okej dag. Kram

    SvaraRadera
  2. Ja shoppingturer kan vara riktigt helvetiska ibland och göra en riktigt sjuk och ge en krämpor, men dom kan också vara helt underbara =) Själv får jag inte bära tungt just nu så alla andra får bära åt mig. Jag klagar inte!
    Kramkram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja du får väl passa på att bli uppassad. :) Men hoppas du kryar på dig.

      Kram!

      Radera
  3. Nej, fy för depressioner. Bra att ha det i sitt perspektiv.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, jag vet ju att jag kan må oändligt mycket sämre så lite seghet går att stå ut med.

      Radera