söndag 11 juli 2010

Boom

Åska :D

7 kommentarer:

  1. .....och mysigt kan det vara med lite dunder. Så länge det inte blir för mycket blixt och åska och allt svartnar runtomkring en... och man ska stryka en skjorta med ett strykjärn som blir kallt och sminka ögonen i mörker.... och sedan ska man ta sig ner genom mörka trappen från 8:e våningen och det kan inte vänta för man måste springa till bussen för att komma i tid till ett 30-årskalas. Phu....tur jag inte bor kvar där.

    Och ja, just det...ngn bloggare undrade var man kan köpa galltvål. Jag köpte min på cervera, flytande, ifall du läser det här.

    SvaraRadera
  2. My - nej det där med åska beror verkligen på när var och hur det sker!

    SvaraRadera
  3. Visste inte heller att det fanns förrän sambon kom hem med sådan efter att han varit iväg i Tyskland en sväng....God var den!

    SvaraRadera
  4. My : tack!
    (det var jag som undrade om galltvålen i kommentarerna några inlägg längre tillbaka här)

    SvaraRadera
  5. JAAAA!!! Det är hur stort, underbart och befriande som helst. A trodde aldrig på att jag hade borderline men hon var ju som hon var och jag förstod mig aldrig på henne. Jag kände mig liksom misstrodd av henne. Men nu har jag en psykolog som pratar så jag förstår och det gör så mycket.
    Provade att kommentera tidigare här men gick inget bra då. Var väl något tillfälligt fel.
    Kramkram

    SvaraRadera
  6. Testar att kommentera...

    SvaraRadera
  7. Verkar funka. :) Men tack Maria för att du sa till. Så skönt att du har fått din nya psykolog.
    Kram!

    SvaraRadera