fredag 30 juli 2010

Hemlängtan

Nu har jag vinkat adjö till Mannen igen, han har plikter som kallar. Jag känner mig lugnare i själen nu när jag har haft honom här i några dagar, men utmattningen ligger fortfarande som en tung filt över mitt huvud. Längtar intensivt hem. Har ställt in allt övrigt socialt här, orkar inte åka, prata, vara. Bara min äldsta son kommer på måndag, jag ska antagligen köpa hans gamla iPhone billigt (han ser det som ett sätt att frälsa den äldre generationen till modern teknik ;)

Men jag kommer att sakna katten.

4 kommentarer:

  1. oooooh så snällt av din son -- ehm.
    Kram!

    SvaraRadera
  2. Snällt att tänka på sin mamma. :D

    SvaraRadera
  3. Ja, han kunde faktiskt sålt den dyrare på Tradera. Det ska bli kul att ha någon som kan visa grunderna. Har inte haft en touch screen-mobil förut.

    SvaraRadera