fredag 2 juli 2010

Tröttnöjd

Våffla och kaffe med en kompis, cafébord precis vid åkanten. Frisören, färgade om mitt lätt urblekta hår så det lyser kopparorange igen. Delikat middag med Mannen på balkongen, jordgubbar med Cointreau och vispgrädde. Säckar ihop framför fotbollen nu (hoppas att Ghana vinner), fullkomligt slut. Det värsta är att när jag är fullkomligt slut så kryper det i kroppen och blir svårt att riktigt slappna av, även om jag egentligen mår bra. Men skit samma, det har varit en härlig dag.

Jag är allmänt extratrött nu sedan jag började med Cisordinol. Bra för nattsömnen, blir ofta 9-10 timmar (och skulle bli mer om jag inte satte alarmet på 8), men sen kan jag somna på dagen också. Funderar på om jag ska ringa dr B och fråga om jag får sänka den lite, det är ju tänkt att jag inte ska behöva stå på neuroleptika jämt. Tror jag ska ringa nästa vecka, han kan inte mer än säga nej. Notera att jag idag inte gör några pillerexperiment utan att kolla med dr B först *det ska jag fan ha en helgongloria för*

5 kommentarer:

  1. Tack tack, jag sätter den genast på mig, alltid lurar det någon. ;)

    SvaraRadera
  2. As Rebecca already said : BIG HELGONGLORIA !!!

    SvaraRadera
  3. Tack kära L., jag samlar på dem, man vet aldrig när man behöver en. :)

    SvaraRadera