söndag 11 juli 2010

Splitter

Ofokuserad. Dricker kaffe, kollar mail, kollar bankkontot, slår på tv:n, slår av tv:n, kollar mail, ringer en son, dricker kaffe, läser ett par sidor i Forskning&Framsteg, plockar undan diskade vaser, går ut på balkongen, går in från balkongen, duschar, kollar mail, svär över internetuppkopplingen som går ner, läser ett par sidor till i F&F, plockar fram en bok och tittar på den, lägger den åt sidan, tänker att jag borde gå till Coop och köpa bröd, kollar hotell, skummar lokaltidningen utan att minnas vad jag läst, tänker att jag borde ha en hobby och blir tom i huvudet.

Jag som skulle bli mindre okoncentrerad av att sluta med Risperdal, trodde jag. ;)

4 kommentarer:

  1. Får hoppas att det bara är tillfälligt.

    Kram!

    SvaraRadera
  2. Charlyene - tack. Det är tyvärr inte ovanligt att mina dagar ser ut något åt det hållet...

    Kram!

    SvaraRadera
  3. Kunde vara jag..., jag kan inte sitta still för fem öre. Jag är rastlös och orolig, är ute och går och går. Plockar och plockar. Önskar jag hade körsbär att äta. Kram

    SvaraRadera
  4. Jag har också varit ute och gått. Vi skulle nog behöva en dagisfröken som sysselsatte oss och höll ordning. ;)

    Kram!

    SvaraRadera