måndag 14 september 2009

Snigelpost

Brevet har en förskräckande logga. Nu? Vad gör det här nu i vår brevlåda? Inte nu, det skulle inte komma ännu, jag är inte tillräckligt förberedd och jag trodde idag bara var en dag med vackert väder utan tankar.

Vill inte öppna. Självklart öppnar jag, jag är en sån person som öppnar brev. Sliter upp det stående ute vid brevlådan.

Chock. 

Klentro.

Hur? Jag som var säker på att bli överkörd med en långtradare. Men får en andningspaus.

Verkligheten skiftar en aning, persiennerna vinklas och släpper in ljus.

4 kommentarer:

  1. skönt med andningspaus..det är du värd.

    kramiz

    SvaraRadera
  2. Jag lämnar bara en kram till dig.;o)

    SvaraRadera
  3. hejhej, bara inne å tittar.. titta gärna tillbaka. kramkram P

    SvaraRadera
  4. LaLuna, Bloggullet, psyk - tack för alla kramar!

    SvaraRadera