söndag 20 september 2009

Nattöppet

Verkar som det är slutsovit nu, vaknade 2, halvslumrade av och till fram till 4. Att det aldrig kan vara lagom. 

Dras till och fruktar att sväva upp i taket igen. Orkar inte. Vill helst inte dämpa med piller för ofta även om det kan hjälpa. Det får bli strikt förbud mot sociala aktiviteter, mycket tråkig tv, spikmatta på kvällen och andning. Vet inte hur långt min självdisciplin kommer att räcka.

Givetvis är det första jag tänker på att resa bort, och nu råkar vi sedan länge ha en tripp till huvudstaden inplanerad nästa helg, lucky me. Hoppar jämfota i huvudet av förväntan. 

Och här skulle jag ha skrivit något annat men jag är för virrig.

2 kommentarer:

  1. En kan komma långt med självdisciplin. Jag bara hoppas att det inte kräver så mycket av dig att du inte har ork över till något annat.

    Ta hand om dig.

    SvaraRadera
  2. Charlyene - tack.
    När allt kom omkring hjälpte jag självdisciplinen på traven med benso och sov 3 timmar till, så nu känner jag mig mer samlad.

    SvaraRadera