lördag 12 september 2009

Förväntansfull

Kan/vill inte sova, eller jag har redan sovit en timme på soffan tidigare på kvällen. Gick och lade mig i sängen igen men blev genast klarvaken. Så jag grävde bland dvd:erna som frilades under städprojektet och har tittat i etapper på Alien. Sedan med en kraftansträngning avslutade jag uppdrag rensa bokhyllan, eller åtminstone grovjobbet, nu ska böckerna placeras om...

Ser fram emot dagen även om inget speciellt ska hända vad jag vet. Vill ha Mannen här, han jobbar inatt. Många bäckar små av lycka blir en stor å.

Får kanske sätta mig och kolla del två, brukar somna av filmer. Annars har jag del tre och fyra också. :)

2 kommentarer:

  1. Somna till en film som Alien??? Imponerande! Jag skulle inte sova på flera nätter efter bara nån av de värsta scenerna där...

    SvaraRadera
  2. Skräckfilmer med äckliga motorsågsmördare rör jag inte med tång, men rymdmonster - bring it on! Och så gillar jag den stadigt grå färgskalan i dessa filmer, kanske därför jag somnar... ;)

    SvaraRadera