tisdag 22 september 2009

Nattro

Det är inte utan att jag känner mig lite dygdig för framåt midnatt sa jag till mig själv att nu räcker det, inga fler projekt, tog en sömntablett (det bär alltid emot lite, Mannen fick påminna mig), lade mig på spikmattan med lugn musik och somnade faktiskt. Och när jag vaknade till vid halv tre tillät jag mig själv att somna om. Vaknade vid sju pigg men bara en liten aning speedad. Skönt, för jag vill inte klättra på väggarna när jag träffar dr B idag, vilket kanske är lite bakvänt tänkt för egentligen är det bra antar jag om han ser mig när jag är i extremlägena, men man värnar ju om sin värdighet också...

Mitt energiryck igår inkluderade förstås ett brödbak, focaccia med oliver och tomater, så Mannen blir nog glad när han kommer hem från jobbet snart. 

4 kommentarer:

  1. Jag har också känt mig speedad den senaste tiden, piggare än på länge.
    Så jag passar på att göra en massa saker nu tills dalen eventuellt uppenbarar sig igen.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Hoppas det gick bra hos din doktor idag och att du vågade visa honom hur du mår just nu.
    Vad duktig du är som bakar - även om det är mitt i natten, jag hade inte tackat nej till en bit av den focaccian.....kram

    SvaraRadera
  3. Bloggullet - jo man tänker lite så, det gäller att passa på. Kanske är det något i luften just nu?
    Kram tillbaka!

    SvaraRadera
  4. Miriam - jag mådde rätt normalt när jag kom till läkaren, men jag berättade hur det har varit den sista tiden, mycket upp och ner.

    Jag har frysen full med bröd nu så önskar jag kunde skicka lite till er alla...

    Kram själv!

    SvaraRadera