fredag 11 september 2009

Ångestbrist2

Rastlös, glad. Kom verkligen igång med projekt bokhylla torsdag, en process i flera steg som frigör utrymme för böcker som ligger huller om buller överallt i lägenheten, samt ger högarna av dvd:er ett hem. Genomförde bara etapp ett men det ser redan annorlunda ut. Tur att man får energiryck någon gång emellanåt. Jag blev nästan glad när terapin blev inställd för jag var inte på humör för sånt ändå.

Dags att åka och hälsa på ungarna och vänner snart, känns helt underbart att ha sådana människor i mitt liv även om vi bara kan ses någon gång ibland. 

Lycklig att jag lever. Lycklig att jag har förmågan att känna kärlek, och sedan får ta emot kärlek som en enorm ynnest. Lycklig att jag kan vara lycklig även när inte allt är perfekt.

4 kommentarer:

  1. Blir glad av att läsa att du har en fin dag! Hoppas du kan njut ett tag av din familj och vänner!

    Stor kram

    SvaraRadera
  2. Jag blir så glad, och rörd faktiskt, av att du har så bra dagar just nu. Det är en sån lättnad att de bra dagarna finns.

    Ser fram emot att träffa dig igen!!

    Har du spotify förresten?

    SvaraRadera
  3. Miriam - tack! Skönt att kunna skriva om bra dagar också och inte bara eländet.
    Varma kramar!

    SvaraRadera
  4. Rebecca - ska bli jättekul att ses!

    Jo, jag har Spotify men använder det sällan... har bara inte kommit mig för att sätta igång.

    SvaraRadera