fredag 24 oktober 2008

Idisslare

Den lömska lilla laptopen bara jäklades med mig. Allt man behövde göra var att ta ur och sätta in batteriet. Jaja, skönt att det inte var något mer komplicerat.

Tänker på att en hel del av det jag bloggar är psykrelaterat. Det upptar inte mitt liv så totalt som det kan verka. Men jo, det är mycket med det just nu. Känns som jag behöver älta små detaljer i det som är och det som varit för att greppa det, för att själv hänga med, förstå vad som har hänt. Nåla fast det i det förflutna istället för att ha det som en formlös dimma omkring mig. Och eftersom jag inte vill tjata om det hela tiden med omgivningen skriver jag det här...

Dagen har varit helt acceptabel. Inleddes med energimassage av Mannen. ;) Åt rätt god rökt kyckling. Reklamerade datorn, vilket som sagt var snabbt åtgärdat. Men gav en ursäkt för en sväng på köpcentrat när man ändå var där. Ska leta upp något televisionsmässigt nu. O heliga vardag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar