torsdag 15 maj 2008

Under

Som svart-vit kontrast har idag varit icke-tråkigt. Fick en massa pengar av Mannen och bestämde mig för att åka till Helsingborg. Sedan blev det så att Mannen skulle tura på Danmarksbåten i jobbet, och jag fick haka på så det blev en trevlig stund med smörrebröd med jättesupermycket rökt lax i restaurangen. Är jättemysigt när man kan ses så där lite oväntat.

Och sedan var jag fortfarande pigg så jag tog ett hastigt beslut att bränna pengarna, vilket visade sig vara jättelätt, surprise! Åkte till köpcenter2 för jag hade sett att där fanns en underklädesbutik som jag aldrig varit på. Den var en hit, massa fina saker åtminstone i min smak. Provade en svart korsett som jag blev blixtkär i och inte kunde motstå. Dessutom var jag djärv och tillät butiksförsäljaren hjälpa mig med knäppningen och se så det blev rätt storlek, trots att det innebar att hon såg mina tusen ärr som jag annars är så noga med att dölja. Hon rörde inte en min och var allmänt trevlig och hjälpsam. Kommer nog handla där igen, fast får spara lite först... Det är verkligen upplyftande med snygga underkläder när jag känner mig gammal, ful och fläskig. Tror jag kommer använda den här en hel del, känner mig fin i den och gillar också att ha strumpor/stayups. Förutom kortare stunder står jag faktiskt någorlunda på vänskaplig fot med min kropp nu. Visst skulle jag hellre se ut som en fotomodell men jag kan ändå försöka ta hand om mig, det kunde varit värre.

Mannen kommer hem från jobbet snart, ska bli kul att visa mina inköp, hihi.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar