torsdag 8 maj 2008

Anteckningar

Jag bjöd till och tillbringade hela eftermiddagen med E. Det känns lite oärligt, men jag kan ju inte heller säga hur länge som helst "tyvärr kan jag inte just nu". Vill gärna ha några vänner kvar. Grrr, svårt att ha med människor att göra. Känner mig inkompetent. Eller snarare att jag inte vill acceptera mina opassande känslor.

Åt iallafall en gigantisk glass i parken som jag inte gjort sen förra sommaren, så det kändes just somrigt.

Har nästan bestämt mig för att begära ut kopior på min journal. Inte för att jag har lust att bråka med någon, vill bara veta. Och kanske få någon sorts perspektiv på de här åren.

Gjorde en spellista på ipoden som fick heta Soundtrack. En livsbeskrivning? Blir iallafall emotionell när jag lyssnar.

Vows are spoken
To be broken
Feelings are intense
Words are trivial
Pleasures remain
So does the pain
Words are meaningless
And forgettable

Är riktigt lustigt i sammanhanget.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar