fredag 9 maj 2008

Svar

Jag har visserligen aldrig behövt göra MMPI, bara hört om det från folk som har gjort det och sett delar av det på nätet, tillräckligt för att tycka att det här är kul:

The North Dakota Null-Hypothesis Brain Inventory

Det enda psykologiska test jag gjort är nog MADRS ibland som väl är ok, även om jag kan ifrågasätta att det blir 0 poäng på att sova och äta mer än normalt eftersom det kan vara depressionssymtom hos mig (och många andra). Jaja.

Har kompisar som faktiskt tagit Rorschach också. (Mitt resultat? "Your Sickness Quotient of 87% is definitely something to worry about" Heh. Ok, det där var den oseriösa versionen.) Jag har bara gjort en amatör-Rorschach när jag varit inlagd, många långa timmar har tillbringats med att stirra på deras överkast som är spräckliga i olika färger i ett oregelbundet mönster, man kunde hitta många djur där, särskilt drakar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar