onsdag 11 april 2012

Svar

Min frukost är knaperstekt bacon och kaffe. Nej, inget LCHF-kör här inte, bara ett jäkla saltsug.

Tog mig äntligen samman och besvarade en enkät om min senaste sjukhusvistelse. Sådant är lovvärt, men lätt att hoppa över för det kräver fem minuters tankeverksamhet. Jag svarade på en telefonenkät igår också, om vilka jag skulle rösta på. Så ni får se min åsikt i tidningen endera dagen ;) (allvarligt talat, det verkar vara en hel hög olika företag och institut som mäter opinionssiffror och jag minns inte vilka de här var).

Blir kanske Ikea, Mannen skulle nog dit med sin brukare. De tar färdtjänst, jag tar bussen. Är säkert bra för mig att komma ut lite idag, det känns som om det annars blir en introvert grubblardag. Det kanske det ändå blir sen, men äsch.

4 kommentarer:

  1. Jag fick också besvara enkät om sjukhusvistelse. :) Tog mig i kragen och gjorde det på en gång. Fast det var inte om den senaste, så det var svårt att minnas...

    Kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det kanske är enkätsäsong så här på våren. Så kan de presentera resultaten till hösten?

      Lite svårt att svara när det bara är enstaka personer i personalen man har stört sig på och andra är ok. Det blev mycket "delvis".

      Kram!

      Radera
  2. åh.... ikea! längtar. fast det är inget jag behöver.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag blev lite avbruten i shoppingen för brandlarmet gick mitt i! Så det blev inget.

      Radera