måndag 2 april 2012

Dagsverke

Fick äntligen pratat med Dr C och jag ska höja Voxran (antidepressiv) tills jag är ute ur svackan. Med strikt förmaning om att omedelbart ta kontakt om jag börjar sväva för långt uppåt. Mannen får hålla ett öga på mig.

Det känns som en bra plan, nu är jag bara utmattad på det där sättet jag blir efter att ha träffat vård- eller myndighetspersoner... blir inget mer gjort idag inte.

Har fått det sista nätshopping-paketet och ska skicka tillbaka det. Det känns inspirerande att tänka mer på ekonomin.

Herregud så trött jag är...

14 kommentarer:

  1. Pskypersonal kan verkligen vara utmattande. Hoppas att du får vila och att antideppen gör sitt jobb. Har du haft några insättningssymtom av Voxran?

    Kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. *försöker minnas* Hade ont i huvudet i ett par dagar. Om det påverkade sömnen är jag osäker på, jag var inlagd och då sover jag sämre oavsett. Men annars... ingenting, bara bra effekter.

      Mådde bra i ca en månad fram till dess jag kom hem från Gbg i början av mars. Inte första gången en aktivitet har sänkt mig grundligt efteråt. Hoppas att doshöjningen ska räcka för att ta mig ur den här sirapen. Dr C menar att vi kan behöva trixa lite med doserna fram och tillbaka beroende på dagsformen, sänka eller sätta ut Voxran helt om det blir stabilare för att kunna sätta in den igen om jag sjunker.

      Usch vad jag är trött på piller!

      Kram!

      Radera
    2. Jag förstår att du är trött på piller. Jag är ganska trött på mina också. Men vad ska en göra? Kasta dem i sjön?!?

      Kram!

      Radera
    3. Been there done that. ;)
      Nä, jag vet vad som står på spel, inga fler polishämtningar här inte.

      Kram!

      Radera
  2. Urlakningen blir ofta fullständig när det är många uttömande måsten. Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Slocknade två timmar på soffan. Tur att man har en soffa att slockna på. :)
      Kram!

      Radera
  3. Skitdag
    Tråkiga besked
    Bra besked från röntgen = inget fel på höfter/bäcken
    Mår dåligt av antiinflammatoriskt
    Tvättstugan nu
    Frissan kl 6
    Sängen kl 8
    KRAM ♥

    SvaraRadera
    Svar
    1. En sån dag... Var kan man beställa trollspön?
      Ta vara på dig <3

      Radera
  4. rätt bra dag här förutom med ätandet som tappade kontrollen...
    fy fan för anorexi/bulimi... går aldrig över och det hävdar jag bestämt!!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag har förstått av andra att det är ofta svårt att få dessa tankespår att försvinna helt. Du är duktig som kämpar ändå.
      Kram!

      Radera
  5. Vad duktig du är som skickar tillbaka beställda paket! Bra för ekonomin..... :)

    SvaraRadera
  6. Det är alltid bra med en plan!!! Bra att skicka tillbaka ..starkt gjort

    SvaraRadera
  7. Tack, jag skickade verkligen tillbaka paketet. :)
    Visst är det skönt att ha en plan, "om det blir si gör si, om det blir så gör så". Det går nog bra.

    SvaraRadera