tisdag 3 april 2012

Surr

Tio timmar i natt och då väcktes jag av alarmet. Sov någon timme till sedan. Det är helt sanslöst. Känner mig lite väl bedövad.

Har diskat och gjort kaffe till min man och sett reprisen av Skavlan, det är väl ungefär min dag hittills. Spännande va? Ska skärpa till mig och gå ner till stan (25 min), är ordinerad dagsljus fast det borde ha varit på förmiddagen egentligen, men då sov jag ju. ;)

Alla processer går långsamt, fastrostat, gummisegt. Åh, vad jag längtar efter lyftkraft, att vara en humla.

6 kommentarer:

  1. Det låter inte alls spännande. Synd att du ska behöva ha det så. Är det sömnpillerna som gör dig så trött? Eller sover du utan?

    Kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det ligger väldigt nära till hands att skylla på 50 mg Nozinan. Ska sänka lite. Kommer jag upp ur svackan tar jag bort den helt. *Lagom* med sömn är bra.

      Kram!

      Radera
  2. Svar
    1. Ja är det sommar och sol så... :)

      Radera
  3. Snart är det vår på riktigt hoppas jag. Och sedan sommar. Tänk framåt vad skönt och mysigt det kommer bli att vara ute i solen med en kopp kaffe, bok och med trevligt sällskap.
    Grillkvällar, gå en runda vid sjön somna och vakna och må bra.
    Kanske en önskan men den kan ju bli sann =)

    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ingen sjö men väl ett hav :) Snart är det dags att premiärdoppa tårna (premiärdopp av hela mig får vänta! (badkruka)) Vi har flera km sandstrand. Gick en sväng i kylan häromdagen. Bara vi och en hel del hund- och hästägare. Sedan är det en tjock remsa strandskog. Så fort man kommit in där dämpas havsbruset och allt som hörs är bofinkarna. Gamla krokiga träd och mossbeväxta stubbar...

      Gillar sommar :)

      Kram!

      Radera