måndag 16 april 2012

Håhåjaja

Blev inget sova av. Syster I tyckte raskt att det var lite för mycket av det goda på gång. Kanske fel dag att ha orange kavaj. ;) Hon hämtade Dr C som beordrade stopp för Voxran (antidepressiv) samt sömnmedicin för fulla muggar. Till slut satt jag bara och skrattade hysteriskt åt att de tog så allvarligt på det, men jag försöker ta ett steg tillbaka och motstå känslan av att jag vet bäst. Jag är hyfsat uppriktig mot Syster I, och när jag berättade om de rätt så framskridna tankarna på att bara dra iväg så erbjöd hon sig att ta hand om kreditkorten ett par dagar, och det gick jag faktiskt med på i ett anfall av säkerhetstänkande. Nu känns det lite sådär. Att inte ha den valmöjligheten. Men det är bara tills på torsdag då jag ska träffa Dr C igen, ska inte sitta här och gissa hur det känns då.

Nåväl, medan jag har energi så ska jag fixa lite här hemma och förbereda Mannens deklaration.

Och jävlar vad jag skulle vilja supa till, men det är sömnpiller som gäller ikväll, hårda bud.

8 kommentarer:

  1. Ja du behöver ju inte supa till om du tar sömnmedel. Jag brukar då bli så jämans trött då jag dricker. Klokt att inte tänka på Torsdag utan njut av att du har lite energi nu. Ha en fin kväll.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag blandar av princip aldrig alkohol och sömnpiller, och dessutom har jag lovat mig själv att bara dricka en gång i månaden och det är inte nu. Fast jag har unnat mig en alkoholfri öl, det finns såna som är rätt goda.

      Lyssnar på musik och har det bra. Hoppas du också har det gott, så mycket som det nu går.

      Radera
  2. Skönt att du verkar ha så mycket stöd av din ssk och dr. Hoppas det går bra och att veckan lugnar ner sig. Kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Har bara träffat dem några månader men de backar verkligen upp. Det går säkert bra.

      Kram!

      Radera
  3. jag skulle vilja släppa kontrollen. tror jag.
    försvinna lite. iaf från mig själv.
    dra ner dragkedjan och kliva ur mitt äckel-jag.
    (anorexiatankar)
    men jag är här. kontrollerad och leende.
    kram till bästa du - jag gillar dig ♥

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jo, drömmen om att bara ge sig hän rycker och sliter. Men jag tar mina piller och håller kontakten med psyk. Duktig flicka.

      Gillar dig med, bästaste J ♥

      Radera
  4. Energilös men skickar en liten kram.

    SvaraRadera