torsdag 5 april 2012

Mellandag

Borde ha lärt mig vid det här laget att chattande inte är något för mig. För snabbt, för smått, för ytligt. Men har själv försatt mig i situationen...

Min hjärna gillar överhuvudtaget inte snabba saker. Blir hemskt stressad av även de enklaste dataspel. Idag skulle jag ha träffat en kompis men avbokade. Ska bara bo i min bubbla. Enda ambitionen är att komma ut ur huset före 11, har ärenden på stan. (Ärende, det låter seriöst, i detta fallet är det sånt som att köpa ett par tvättpåsar ;))

Mår rätt okej annars. Idag ska jag väl hjälpa Mannen att gräva fram kvitton till deklarationen. Inte sitta vid datorn så mycket, låta hjärnan svalna.

4 kommentarer:

  1. Bubblan är välbehövlig ibland. Hoppas att du iaf har det behagligt därinne.

    Kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Får inte riktigt till den, omvärlden knackar på...

      Kram!

      Radera
  2. att göra ärenden hjälper mig nästan varje dag. att det finns nåt som kräver mig att göra det. idag var det att införskaffa popcorn till kvällen. vi får besök av go fin snart 4-åring som ääälskar popcorn.
    så jag cyklade iväg och kände mig lite viktig faktiskt.
    sen så blev det ju ett par high heels oxå ;)
    kram du fina tjej ♥

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, har man barn o barnbarn så finns det oftast någon anledning till att ge sig ut en sväng.
      Ha det så jättemysigt ikväll!

      Kram! ♥

      Radera