fredag 27 april 2012

Ägg

http://hd.se/inrikes/2012/04/27/sjalvmordshoten-mot-f-kassan-okar/
Det är ju personalen det är mest synd om, eller?

Sovit 10-11 timmar. Trött. Läser om hedersvåld och rättegången i Norge fast jag inte borde, blir bara ännu mer deprimerad.

Ska äta frukost iaf. Äggmacka på grovt danskt bröd.

Ilningar i kroppen. Utsättningssymptom? jag minskade ju en hel del på Lamotriginet, plus satte ut Voxran. Jag är för seg för att bry mig i vilket fall. SMHI säger 16 grader idag, fast sen en massa regn också förstås. Tror inte jag orkar ut innan regnet kommer, sängen viskar till mig. Även om jag vet att jag borde aktivera mig. Det är mycket man borde.

4 kommentarer:

  1. Jag säger som dig, buhu buhu, det är verkligen personalen det är synd om *blink,blink*
    Här ska jag sova bort ett par timmar och antagligen somna tidigt ikväll och sedan passa på att sova en massa inför stundande släktträff på sonens kalas.
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. I din blogg lät det inte som att det blev så mycket sömn, så jag hoppa John Blund kommer tidigt ikväll.

      Kram!

      Radera
  2. Här är en till som inte orkar aktivera sig. Att åka spårvagn till psykologen var jobbigt nog. Som du säger: Det är så mycket en borde.

    Och stackars, stackars personalen på F-kassan. Jag lider verkligen med dem. /Ironi.

    Hoppas att du får en vilsam dag.

    Kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag kom åtminstone ut ur huset. Guldstjärna.

      Tack.

      Kram!

      Radera