lördag 21 april 2012

Bäddsoffa

OResan gick hur smidigt som helst och fyra timmar rusade förbi. Väl framme slängde vi in väskorna i förvaringsboxarna och kutade ut på stan. Tittade på för dyra kläder på Åhléns och handlade billigt på billigkedjor. Jag är nu stolt ägare till ett par prickiga klackskor. ;-)

Jag vet att jag förväntas tycka att det är stressigt och jobbigt i folkmassan, men det känns upplivande.

Höll på att göra en klassisk miss och glömma väskorna kvar på stationen när vi skulle vidare till Nacka, men hjärnkontoret rullade igång i lagom tid  till att minnas innan vi hunnit på tunnelbanan.

Är nu hos Mannens dotter med familj som är hur mysiga som helst. Har det verkligen bra.

8 kommentarer:

  1. vill se dina prickiga!!!
    håll i hatten lady och njut :)
    kram från dalsland ♥

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ska se om jag orkar plåta dem sen
      Har det utmärkt!
      Kram!

      Radera
  2. Det låter jättetrevligt! Hoppas resten av semestern blir lika bra!

    Kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Idag har varit härligt. :-)
      Kram!

      Radera
  3. Det doftar glädje och viss balans om ditt inlägg :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag har lugnat ner mig lite, medicinändringarna har väl fått effekt.

      Radera
  4. Härligt att det går vägen och de där prickiga skorna får du njuta av lite extra nu :)
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag är väldigt glad att jag åkte :-)
      Kram!

      Radera