måndag 25 juli 2011

Ironi

Just som jag har skrivit hur gott jag sover på mina sömntabletter när jag nu tar dem, så blir det en helt uppochner natt, bara vridit och vänt mig, tills jag gav efter vid fem och tog två stesolid. Så var det med den enkla lösningen.

Idag jobbar Mannen och jag ska gå runt i myskläder och bara vara. Se avsnitt jag missat av In Treatment på Svtplay, kanske börja titta på True Blood som jag fått av ena sonen. Ja, en tv-dag ska det bli, försvinna in i andra världar. Men först, gå in på nätbanken och räkna pengar, de ska räcka ända till Norrland.

Det går skralt med viktminskningen trots att jag minskat rejält på portioner och mindre skräp (och nej, jag lever inte på pasta och mackor). Jag tror min kropp vill väga 85, suck.

2 kommentarer:

  1. jag väger 89 och vill bara dö vad beträffar den aspekten...
    men har liksom inget val.
    man måste leva i det här landet.
    jag har fem barn så för mig finns absolut inga val mer än å öka dosen på seroxat.
    love ya//

    SvaraRadera
  2. Jeanette - ja med ungar har man förbrukat sin valsituation. Men nog kan man bli förbannat trött på en kropp som inte vill samarbeta.

    Stor kram!

    SvaraRadera