lördag 30 juli 2011

Levnadskonstnär

Uppe med tuppen, men jag somnade vid tio igår kväll så det blev närmare åtta timmar ändå. Känner mig bra, riktigt bra, utan att det slår över. Illamående ett tag någon timme efter att ha tagit den nya medicinen, men så brukar det vara och det går över.

Tänker på att åka till större staden och gå på konstmuseet. Så skönt att gå alldeles själv i sin egen takt. Jag längtar efter beröring, intryck.

Men nu tror jag att jag går och lägger mig igen en stund först, klockan är ju bara åtta.

5 kommentarer:

  1. Det är faktiskt riktigt rofyllt och avkopplande, att ibland bara gå och ströva helt för sig själv. Utan krav, utan måsten, utan att vara tvungen till att ta hänsyn till vad andra vill göra. Bara sig själv att tänka på. Det låter som om du kan få en skön dag idag.

    kram!

    SvaraRadera
  2. Konst har en skön och lugnande effekt. Rätten att fritt tolka och utan rätt och fel.
    Lite som jag önskar att man själv blev bedömd :)
    Ha en fin dag och skönt med en god natts sömn.
    Kram Milla

    SvaraRadera
  3. Jag hoppas att du får fler sådana dagar, de låter trevliga. :)

    Kram!

    SvaraRadera
  4. Låter som en perfekt spontan-dag. Å du hade sällskap tidigt imorse även om du inte vet om det... jag vaknade 06.15 men väntar med ny sovpaus till efter MC-kortegen

    SvaraRadera
  5. Tack alla!! <3 Det var en bra fast ganska utschasande dag, i natt kommer jag nog att sova gott.

    Kram!

    SvaraRadera