fredag 1 juli 2011

Spara

For till närmaste större stad, men åkte hem efter ett par timmar, varav större delen av tiden hade tillbringats på ett fik. Orkade inte riktigt gå på stan, jag som är shopoholic orkade inte shoppa, tänk dig det! Idag är det Spara och inte Slösa. Men den där riktiga galenskapen infinner sig inte så ofta nu när jag aldrig är hypoman. Dock köpte jag vin, en box som varit slut ett tag på bolaget hemma. Får väl supa mig full istället, haha.

Ska räkna ihop vad jag har kvar på pengafronten och se om jag kan spara ett par hundringar denna månad. Edit: har kollat och satt in en tusenlapp på spareriet. Har inte så mycket jag absolut måste göra framöver och har redan betalat kontaktlinserna fast betalningsdatum låg rätt långt fram i tiden, så resten kommer nog mest gå på fika och glass och sånt. Lyx men lyx jag vill ha.

Apropå lyx, Mannen är så flitig på att ge mig blommor :))

Kan tilläggas att rosorna är rejält stora också. :)

6 kommentarer:

  1. DET är lyx... att få blommor av mannen :)

    SvaraRadera
  2. Fröken Hulda - och jag är väldigt bortskämd med det. :) Det började egentligen när vi gifte oss för tre år sedan, alla blommorna gav mig en aha-upplevelse av hur starkt de berörde mig. Sedan dess har jag ofta fått blommor, och har jag inte fått så har jag köpt själv!

    SvaraRadera
  3. Det ska va bra för själ & sinne att alltid ha färska blommor hemma... men vem har råd med det i längden? Inte jag. Får bli då och då//Kram & natti

    SvaraRadera
  4. Vilken go man som köper rosor..här får maken släpa hem gamla plåtskåp för att göra mig glad, hihi.
    Kram

    SvaraRadera
  5. Fröken Hulda - nu lever jag ju på Mannen, min sjukersättning blir det inte många kronblad på...

    SvaraRadera
  6. Milla - men plåtskåp kan väl vara rejält romantiska de också. :)
    Kram!

    SvaraRadera