lördag 12 juni 2010

Fira

Mitt examensbord:



Palmer & Co Millesime 2002, minikrustader med creme fraiche, stenbitsrom och kräftstjärtar, jordgubbsbakelser, bukett med hortensia, rosor och fresia. Visst är det festligt! Det kändes så rätt att fira.

Jag mår fortfarande bra, lite milt uppåt kanske, fortfarande elektricitet i kroppen, fast när jag blir trött dimper jag ner på soffan eller sängen och slocknar. Kanske tur att jag sover väldigt mycket pga en av medicinerna, då snurrar det aldrig iväg helt. Motvilligt går jag med på att min kropp behöver sömn.

Nu längtar jag efter att sommarkortet på lokaltrafiken ska börja gälla, och att jag ska få pengar om en vecka. Det är härligt att bara ge sig ut och åka utan planer och mål, ensam, ingen och inget att ta hänsyn till. Som jag tidigare sagt, universum snurrar kring mig just nu.

9 kommentarer:

  1. Nejmen - ny inredning också! Fint!

    SvaraRadera
  2. Nytt kapitel i livet! Den gamla mallen var rätt hård.

    SvaraRadera
  3. Vad fint uppdukat! Och vad fint du har gjort här på bloggen också!

    Ja, nytt kapitel. "Livet skriver kapitel", som Gerda Anttis bok heter. Tur det, att vi kan dela in livet i enheter som kapitel, epoker, faser, tider. Annars skulle vi nog inte orka fortsätta, på bara en lång, lång väg utan milstolpar eller hållplatser.

    Jag drömde om dig inatt. Kan inte minnas vad det handlade om men det var definitivt du som var där. :)

    SvaraRadera
  4. Tack Rebecca! Det är minsann inte varje dag man känner sig som en drömkvinna. :)

    SvaraRadera
  5. Åh, vad det såg gott ut med den goda maten. Mums!

    SvaraRadera
  6. Wow vad fin bloggen har blivit. :D

    SvaraRadera
  7. My - synd att man inte kan skicka över lite via nätet. :)

    SvaraRadera
  8. Ylva - tack så mycket!

    SvaraRadera