onsdag 2 juni 2010

Kaffetåren

Dricker oftast bara två, möjligen tre, koppar kaffe om dagen nu. Att jämföra med uppåt sex-sju-åtta för bara några veckor sedan, och när jag var inlagd pimplade jag kaffe hela tiden. Jag tror det hänger ihop med att jag mår bättre nu, behöver inte kaffet för att bli klar och lugn. Samma sak hände när jag fick ECT för några år sedan, vilket var rätt effektivt på måendet, plötsligt drack jag betydligt mindre kaffe utan att ens vara medveten om att jag minskat på det.

Fast nu när jag snöat in på kaffetankarna blir jag sugen, kanske blir en kopp.

--------------------------------

Nej, ingen kopp nu, för först ska vi äta lunch på "vår" restaurang vid havet. :)) Mannen kommer med så bra idéer, han vet att jag älskar det!

2 kommentarer:

  1. Åh vilken underbar man du har. Jag behöver också någon som kommer med så bra idéer, men jag är glad för din skull. Du förtjänar det mest =)
    Kramkram

    SvaraRadera