lördag 22 september 2012

Tokdoktorer

Tidig kväll, tidig morgon. För en gångs skull tittade jag på sen-natt/tidig-morgon-tv och hittade senare halvan av en ganska skruvad film, Running with scissors. Psykdoktorer på film är alltid fullständigt absurda. Det är liksom okej, rent av förväntat. Undrar hur det skulle tas om man porträtterade samtliga kardiologer på samma sätt? Inget försvar för gubben i filmen, som skulle vara verklighetsbaserad, han var säkert en riktig katastrof. Jag menar mer generellt.

Sak samma. Idag känns det hyfsat bra. Ska bara komma på någon "ursäkt" för att gå ut och gå i regnet, haha.

Stackars Mannen trodde att det var idag vi skulle iväg på bröllop och förstod inte varför jag inte var hispig, men jag har en hel vecka kvar på mig att oroa mig. :)

6 kommentarer:

  1. Trodde man skulle hitta på någon ursäkt för att INTE gå ut och gå? Det tänker jag praktisera idag. Ha en trevlig lördag!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha, man har kanske lite olika utgångsläge när det gäller gåendet... för dig är det nog väldigt bra att ta en lugn dag. Ha det trevligt själv!

      Radera
  2. Jag tänker INTE gå ut idag om jag inte blir tvingad av någon mycket märklig anledning!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Då hoppas jag att du har fått sitta hemma!

      Radera
    2. Jag tvingades in ut. Gick och lade mig i samma pyjamas som jag steg upp i. Den satt på min kropp heeeela dagen :)

      Radera
    3. Ibland är sånt ganska skönt...

      Radera