söndag 16 september 2012

Blandfärs

Bloggis torkis tror jag.

Vad har jag haft för mig då? Minns knappt så det är väl inte så mycket. I torsdags åkte jag till en annan stad och träffade en kär vän. Fick kycklinggryta och hallonsmoothie, och blev plåtad eftersom hon tränar sig på fotografering, fast minneskortet blev fullt ganska omgående så det blev ingen mer omfattande session. Jag hade roligt, men var tvungen att åka hem tidigt eftersom jag blev för trött.

Har varit en aning stirrig på kvällarna och därför tagit sömnmediciner, därpå sovit 10-12 timmar och jag känner mig lite desorienterad.

Min ena son hade svensexa igår, enligt fb tydligen lyckad, ska ringa honom ikväll och höra mer. Ska ringa andra sonen också. Behöver känna lite familjeband tror jag (det gör jag annars också, men vissa dagar slår det en mer än andra).

(Något är uppfuckat. Känner skuggan bakom ryggen av och till, och nästan varje gång jag tittar på klockan på mobilen så är det symmetrier, 10:10 eller 13:31 eller liknande, vilket gör mig obehaglig till mods.)

6 kommentarer:

  1. Det låter inte alltför illa. Synd med skuggan bara. Äter du fortfarande Zyprexa?

    Kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nej, det har varit en del småtrevligt.

      Har efter i vintras bara tagit Zyprexa vid enstaka tillfällen när jag varit i gasen för mycket, så jag tar den inte just nu. Ska vänta ett par dagar och se...

      Kram!

      Radera
  2. Det är i allafalla alltid lika roligt att "se" dig :)
    Kram

    SvaraRadera
  3. Skuggan tycker jag du kan försöka skrämma bort
    Kram ♥

    SvaraRadera
    Svar
    1. Är lite komplicerat... men tack och kram! ♥

      Radera