lördag 17 oktober 2009

Bly

Har sovit bort större delen av dagen. Det är sånt här som ger mig fobi mot att sova, det går ju inte att undvika för kroppen behöva vila till slut, men fy för sören vad dåligt jag mår efteråt. På gränsen till tårar hela tiden, huvudvärk, svarta minnen, generad för att jag visserligen till viss del kan spela normal men jag kan inte vara det.

Åh vad jag önskar just nu att jag kunde läsa böcker, försvinna in i en annan värld en stund...

Får väl gå och göra något, vad som helst.

3 kommentarer:

  1. Jag har också sovot nästan hela dagen för att jag satt uppe och hängde i natt.

    När jag inte vet vad jag ska göra eller var jag ska ta vägen så brukar jag hamna vid datorn.

    Jag hoppas att du känner dig bättre snart.
    Ha en skön kväll.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Jag kan skicka över lite energi för jag har så det räcker och blir över =)
    Skickar massa kramar i alla fall

    SvaraRadera
  3. Bloggullet - jo jag hamnar väl ofta också framför datorn, särskilt på nätterna förstås... försöker iallafall göra lite andra saker med på dagarna.

    Tack. Kram!

    Maria - ja tack, gärna lite energi! Kram!

    SvaraRadera