lördag 17 oktober 2009

Aktivering

Lite tråkigt är det att vara vaken när alla andra sover, det måste erkännas.

Jag har de senaste tre timmarna

  • skrivit snälla saker på nätet
  • skrivit självömkande saker på nätet
  • läst och jämfört flera vädersajter
  • stickat
  • gjort sjukgymnastens styrkeövningar
  • duschat
  • druckit kaffe
  • uppdaterat humördagboken (fast det är ursvårt att göra objektivt)
  • skummat DN utan att minnas vad som stod där
  • frågesportat på vetgirig.nu


Jag har inte

  • gått och lagt mig igen
  • tagit stesolid
  • strukit soffkuddsöverdragen
  • druckit alkohol
  • skadat mig
  • gjort mig av med verktyget i garderoben
  • gjort en backup på lösa hårddisken
  • kommit fram till meningen med livet


1 kommentar:

  1. Mest plus om man jämför listorna. Ibland är det bättre att inte göra något alls. än att göra något dumt. Så aktivitet är inte alltid att förespråka framför passivitet.

    Jag blir inte ens färdig till att göra listor för jag är ju en listnörd.;o)
    Kram

    SvaraRadera