fredag 9 oktober 2009

Förnöjd

Gick upp 05.30 men det är ok, jag somnade före midnatt. Har så jäkla kul ihop med Mannen, vi satt bara och pratade och skrattade hela kvällen.

Kanske har medicinförändringen börjat stabilisera saker nu, jag vill iallafall tro det. Jag är inte speedad, bara ganska glad och nöjd, inte med allt i livet, men med det jag behöver mest just nu, familjen, lugn och ro.

Hinner väl inte filosofera så mycket mera, ska till sjukgymnasten strax. Har inget emot att gå dit, hon är trevlig och förhoppningsvis (även om jag inte är direkt förväntansfull) kanske övningarna ska hjälpa, men att behöva klä på sig och göra sig iordning är det som tar emot - fast jag redan varit uppe i flera timmar. ;)

2 kommentarer:

  1. Hoppas att stabiliseringen håller i sig. Du förtjänar lugn och ro. Och att ha fler skrattande kvällar med Mannen.
    Kram!

    SvaraRadera
  2. Charlyene - tack! Önskar att det ljusnar lite för dig också...
    Kram!

    SvaraRadera