torsdag 15 oktober 2009

ImseVimseSpindel

Köpte garn, tänkte att jag kan sticka en halsduk när jag ändå vimsar runt på nätterna. Har lagt upp maskorna, vi får väl se hur det går. 

Skulle ha träffat Psyko H idag, men det blev uppskjutet till imorgon. Känner mig kanske inte så pigg på att gå dit och förklara den senaste veckan, ord ord ord, men jag brukar ju alltid plikttroget gå dit så jag lär väl göra det ändå. Jag vill bara flyta omkring, men känner mig tvungen att dissekera allt som händer. Hm.

Vips så försvann den här dagen. Har knappt gjort så mycket mer än att klänga på Mannen. Inte för att han klagar.

Jag skulle vilja ha ytterligare något självcentrerat att skriva om (eftersom det enda jag kan skriva om är mig själv), något att pyssla med inatt, men det är lite tomt.

3 kommentarer:

  1. Att sticka har ofta en lugnade effekt, så det låter alldeles ypperligt att ha det som nattaktivitet. :-)

    Kram!

    SvaraRadera
  2. Vad flitigt att sticka, jag kan bara sticka halsdukar, eller knappt det därför att det aldrig blir färdigt. Det finns stickningskaféer här i stan, ibland drömmer jag om att gå dit, men det kanske krävs mer än en halsduk?

    SvaraRadera
  3. Charlyene - jag har faktiskt kommit igång, nu gäller det bara att fortsätta! Måste ju inte vara på natten... ;)

    Miriam - har inte hört talas om stickningskaféer (bor ju inte i någon storstad...) men det låter trevligt, en halsduk borde väl duga så väl som något annat!

    Kram på er!

    SvaraRadera