tisdag 27 oktober 2009

Andas

Natten var inte så vacker, men ett par timmar efter andra dosen Risperdal kände jag hur huvudet stillnade, som om flingorna i snögloben dalade ner och lade sig tillrätta. Inte zombie, inte Stesolid-luddigt, mer som att vakna ur en kaosdröm av flaxande kajor.

Är alldeles för tidigt att säga hur det här kommer att utveckla sig, jag kan lätt räkna upp flera katastrofscenarion, men det jag tror är att det kommer att bli bättre nu.

Ser verkligen fram emot Göteborg, att få resa lite lagom, träffa mina barn, träffa fina vänner. Lite liv.

Nu är den stora frågan: får all packning plats i medelstora ryggsäcken eller får det bli resväskan? Det här kräver lite eftertanke... ;)

(Blir nog inte att jag bloggar eller läser bloggar resten av veckan, så ha det så bra alla.)

8 kommentarer:

  1. Hoppas att du får fortsätta att känna lugn!
    Och att Göteborgsresan blir trevlig! Götet är ju faktiskt en ganska underbar plats. ;-)

    Kram!

    SvaraRadera
  2. Kram på dig vännen! Vi ses!

    SvaraRadera
  3. Hoppas du får det trevligt i göteborg.
    kramar om

    SvaraRadera
  4. Hoppas att din resa blir bra. Risperidal har jag också och hade inga problem med att sätta in den.

    SvaraRadera
  5. Charlyene - javisstja, du bor väl också i de trakterna! :)
    Kram!

    SvaraRadera
  6. Rebecca - det var jättekul att se dig igen.
    Kram!

    SvaraRadera
  7. LaLuna - Stor kram på dig!

    SvaraRadera
  8. Ypax - Tack, resan blev jättebra. Hittills har jag inte haft några problem alls med Risperdalen, biverkningarna jag tidigare fick kommer mer på lång sikt, men kanske går det bättre den här gången!

    SvaraRadera