tisdag 23 november 2010

Fnatte

Rastlös, rastlös. Kanske för att jag sov drygt en timme på eftermiddagen. Lustigt, för jag kände mig inte så trött, mer uttråkad, ändå somnade jag rätt snabbt. Nu kämpar jag för att inte äta hela tiden.

Ringde en kompis. En gång i tiden var vi rätt tajta, nu är det inte så ofta vi hörs, men det var trevligt. Hon är jämt ute och reser, till platser som Jordanien och Georgien, vi lever verkligen olika liv.

Vill att Mannen ska vara här, men han är på bio med en brukare.

Borde kanske lägga mig på spikmattan en stund, jag behöver något som överröstar krypet i kroppen.

6 kommentarer:

  1. Fungerar spikmattan bra för dig? Har testat det en gång, men blev inte direkt avslappnad av det. Kanske var det inte rätt läge?

    Hoppas att du fick sova lugnt trots rastlösheten.

    Kram!

    SvaraRadera
  2. ... tittar in
    usch det där krypet i kroppen är hemskt!
    ha en bra dag!

    SvaraRadera
  3. Charlyene - spikmattan fungerar bra för mig, fast det gjorde den från första början så jag vet inte om man kan "lära sig" slappna av på den? Jag somnar oftast, vaknar efter någon timme lite öm, men det är bara att putta undan mattan och somna om. För mig kan lite kraftigare hudsensationer hjälpa när jag är rastlös, ryggmassage av Mannen eller varma duschar, så det kanske inte är så konstigt att spikmattan funkar.

    Kram!

    SvaraRadera
  4. Hej glasvinge! Ja det är jobbigt med kryp i kroppen men det är bättre idag.
    Ha det bra själv!

    SvaraRadera
  5. fan... jag har också en sån där jävla krypdag.
    men ska nog också försöka lite med spikmattan.
    kram på dig och hoppas det kryper ur dig. krypet alltså.

    SvaraRadera
  6. Osynliga - krypet har somnat, tror jag, och stör mig inte just nu. Det kommer och går...

    Hoppas ditt kryp ger upp också.

    Kram!

    SvaraRadera