måndag 1 november 2010

Rymdraket

Usch, gillar inte när jag börjar titta på TCM, inga reklampauser och jag har lite svårt för att sitta igenom en film i ett sträck. Gör jag det ändå som på bio så spejsar jag ut efter någon halvtimme och ser liksom en bit här och där. Men nu har jag åtminstone sett början på 2001 - ett rymdäventyr och roats av rymdstations-estetiken, filmen är gjord 1968. Där finns en föregångare till Skype och pastellfärgade rymdflygvärdinnor. Men nu orkar jag inte resten, trots att jag gillar science fiction.

Borde gå och lägga mig, klockan är ju snart 23 enligt sommartiden och än har väl inte kroppen ställt om sig. Men jag är pigg, bara helt ofokuserad.

1 kommentar:

  1. Tack så jättemycket för recepttipset på ketchup! Ska göra ett försök iaf :) Du får jättegärna följa min lilla blogg i tysthet- nu ska jag kika i din :)
    Kram
    MammaMorran- funderar på livet & Barn med ADHD/Autism

    SvaraRadera