fredag 24 juni 2011

Upptagenhet

Disken har fortfarande inte inträffat. Nåja.

Midsommar. Jag känner mig lite lätt vemodig. Nu vänder det. Det har känts så underbart med sommar efter den långa, kalla vintern. Jag har gått omkring var och varannan dag och viskat till mig själv "jag överlevde". Bara tanken på att det åter ska bli vinter får mig att rysa. Men man har ju inget att säga till om...

Hackandet av tänder gör mig galen. Jag hoppas på ett sätt verkligen att det är medicinen och går att göra något åt. Är det bara en plötslig ovana vet jag inte hur tusan jag ska komma åt det, kan inte gå och koncentrera mig på att slappna av i munnen vareviga minut.

Mindre ludd i huvudet idag. Bakvänt, igår drack jag ju vin, inga mängder men ändå. Trött trött trött igår. Igår: Görakaffeätamackapåmedkläderätalunchute(gott!)köpajordgubbar - systembolagethemolastaavinjektionhandlamatplockain - pust - åkaochfixamednyabilensäckaihopframförtv:nframförtv:nframförtv:n - ätamackaätajordgubbardrickabubbel - pånågotsätthållasigvakentillmidnattsnark.
Inget extremt för en normal person men mer än ett dagsverke för mig.

6 kommentarer:

  1. Mycket att göra idag. Men ta det i din takt.

    PS. Jag redigerade mitt inlägg medan du kommenterade så du missade mina "måsten". Gnisslar tänder bara jag tänker på att jag snart måste.... DS.

    SvaraRadera
  2. Fröken Hulda - tack och lov var det där gårdagens schema - idag ska här liggas på soffan!

    SvaraRadera
  3. Gör´t.... å ligg läääänge! Kram

    SvaraRadera
  4. Fröken Hulda - har inte riktigt blivit soffan, men avslappnat iallafall. :)

    Kram!

    SvaraRadera
  5. Hoppas att du fick en lugn och skön midsommar.

    KRAM!

    SvaraRadera
  6. Charlyene - ja, det blev ungefär så lugnt som det är praktiskt möjligt, inga större stressmoment än att potatiskastrullen kokade över så jag fick torka av spisen. ;)

    Kram!

    SvaraRadera