fredag 27 maj 2011

Regionalintresse3

Kom fram på telefon (halleluja). Den som svarade sade att de nyligen skickat ut fakturor och nu var det så många som ringde (undrar varför :/ ) så de hann inte med annat än att svara i telefon, allt annat lades åt sidan. Men hon talade med den som fått mitt fall på halsen och hon skulle återkomma när hon hunnit titta på fakturan. Så förhoppningsvis någon gång i nästa vecka. Det är ingen superpanik egentligen, sista betalningsdag är 17 juni och jag lär få rättelse innan dess. Hon jag talade med ursäktade sig så jag är mindre tjurig nu. Huvudsaken är att jag vet hur läget är och slipper gå resten av dagen och klamra mig fast vid mobilen ifall någon ringer.

Jag är rätt slö idag. Sov 11 timmar. Nu klarar jag mig utan piller igen, konstigt att det kan skifta utan uppenbar anledning. När vädret är mindre kul är jag expert på att ta det som ursäkt för att inte gå ut. Kan tänka mig att gå i nattlinne hela dagen. Har åtminstone betalat räkningarna, det kan räknas som dagens stora insats.

2 kommentarer:

  1. Så var det det där med sömnen igen... Konstigt. Själv sover jag också, visserligen med hjälp av Propavan, men det är ju en jäkla skillnad mot för bara ett litet tag sedan då jag inte sov trots en knockout-cocktail. Mycket märkligt...

    Vädret här är inte heller så jäkla kul. Moln och blåst, sådär typiskt grått västkustskt. Vad hände med den fina sommaren?

    Kram!

    SvaraRadera
  2. Charlyene - just när det kommer och går så där utan direkt yttre anledning... jag antar att det är ett tecken på att man faktiskt har uppfuckade hjärnfunktioner...

    Egentligen är säkert det här mer normalt väder för årstiden, men man vill ha mer!

    Kram!

    SvaraRadera