tisdag 24 maj 2011

Blomsterspråk

Så här fina blommor har jag idag:

10 kommentarer:

  1. Mycket vackert. En borde ha blommor varje dag. Fast det kanske du har? Själv tänker jag på det ofta, men glömmer alltid köpa.

    Kram!

    SvaraRadera
  2. Charlyene - kanske inte varje dag men ofta. Antingen köper jag själv eller så får jag av Mannen. Tittar på dem varje gång jag går förbi och njuter. :)

    Kram!

    SvaraRadera
  3. Sååå fina. Piggar upp både inne och ute.

    SvaraRadera
  4. Osynliga - blommor är bäst!

    SvaraRadera
  5. Miriam - tack snälla du. Kram!

    SvaraRadera
  6. åh så vackra.
    Har en vacker bukett jag fick av en god vän på min födelsedag på mitt bord.
    En stor bukett rosor..
    På våren unnar jag mig tulpaner varje fredag nästn..

    stora kramen

    SvaraRadera
  7. Carola - tulpaner varje fredag låter precis som något i min smak! :) Så bra att du unnar dig lite skönhet i vardagen.

    Kram!

    SvaraRadera