onsdag 2 maj 2012

Lambi

Teoretiskt sov jag 12 timmar, i praktiken kanske 6. Vaknade stup i kvarten för att snyta mig, hosta och väta min ökentorra mun. Attans, jag som trodde att jag skulle slippa lätt undan med denna förkylning. Nåja, det är som sagt bara en förkylning. Det vet en går över. Hjärnspökena däremot...

Fast det känns lättare i tankarna idag. Inte svart, mer milt grått. Skönt att inte behöva göra något speciellt. Deklarerade gjorde jag för länge sedan.

Hjälp, det är redan onsdag. På fredag ska jag träffa min mamma som råkar vara i trakterna (hon bor i Norrland). Vi har talat om att åka till stora köpcentrumet, sånt är ju roande när man bor i obygden. Det är roligt att känna att jag faktiskt tycker det ska bli kul att träffa henne. Annat var det för några år sedan. Vi har väl båda blivit äldre och klokare.

Kaffe!

6 kommentarer:

  1. Skickar krya på dig kramar!

    SvaraRadera
  2. Visst är det skönt när man blir lite klokare. Det har även min mamma och jag blivit... även om vi bor i samma stad

    Nu får du krya på dig vännen ♥

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, så där bästa kompisar blir vi aldrig, men vi kan umgås socialt och det är gott nog.

      Har en känsla av (förhoppning om?) att detta var den värsta dagen och nu går det framåt.

      Radera
  3. Hoppas att det blir en fin träff på fredag. Tur att saker och ting kan ändras :)

    Kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag tror det blir trevligt. Visst är det skönt med förändring inbland.

      Kram!

      Radera