onsdag 17 augusti 2011

Om

Försvinner igen på ett par dagar. Har såsat omkring och vilat idag så det går nog bra, ska bli roligt.

Nya frisyren är jag nöjd med och när vi kommit hem igen ska här färgas om. Så fort jag har bestämt mig vill jag inte vänta en minut. Jag tycker om att ändra om mig även om det bara är flyktigt med kläder och hår. Tror inte att andra egentligen bryr sig så mycket om hur jag ser ut, men det är en rolig lek.

Lite nervös är jag ändå. Löjliga saker som vad jag ska packa - hallå, det är ett ombyte. Tänk om det regnar - men jag har ju nya fina regnstället! Tänk om jag inte orkar vara glad och trevlig - hallå igen, jag reser med Mannen, han kan allt om mina sinnesstämningar. Nej, egentligen vet jag att det kommer bli kul, jag bara larvar mig. Anspänningen från förra resan ligger delvis kvar. Först lite kemiskt understödd sömn, sedan ska jag ta mig an världen!

4 kommentarer:

  1. Ha nu en härlig minisemester så "ses" vi när du kommer hem/Kram

    SvaraRadera
  2. Frk Hulda - tack! Dags att gå och väcka Mannen nu. :)

    Kram!

    SvaraRadera
  3. frisyren... åh vad spännande...
    om jag fattat rätt ska ni till sthlm?
    kram och ha det förträffligt ♥

    SvaraRadera
  4. Jeanette - nej, den här gången var vi i Ystad ett par dagar. Sthlm lär det bli någon gång i framtiden men vi har inte bestämt när. Måste få bilen lagad först. Och jag känner mig just nu inte så angelägen att resa mer, men det lär ändra sig när jag vilat lite.

    Kram!

    SvaraRadera