lördag 13 augusti 2011

Efter

En bra bit över hundra bloggar i min feed, inte en chans att jag hinner ikapp. Får börja om. Inte ikväll.

Sitter nu på hotellet, elfte våningen men det går att öppna fönstret lite, skönt! Jag njuter av att vara ensam, även om jag haft stor glädje av att ha min äldsta son med på resan. Hemma hos min mamma är allt så artigt och ytligt, det blir rätt frustrerande i längden. Min son kände likadant och på hemresan satt vi hela vägen och pratade om allt möjligt, psykologi, världsproblem, saker som hänt tidigare i livet, riktiga samtal. Skönt!

Saknar Mannen mycket förstås. Väntar på att han ska ringa och säga godnatt innan jag kryper till kojs, fullproppad med sömnmediciner för nu måste jag äntligen sova ordentligt efter en vecka då jag snittat 5 tim vilket är alldeles för lite för mig.

Hotellfrukost imorgon! :)


4 kommentarer:

  1. Åh, älskar hotelfrukostar. Lite avis är jag allt :S

    Roligt att läsa att du verkar ha det bra.

    Kram på dig!

    SvaraRadera
  2. My - tack, det har varit roligt om än extremt tröttande. Nu ska jag göra ingenting.

    Kram!

    SvaraRadera
  3. Mysigt med hotell men på 11 våning, hjälp. Roligt med hundra bloggar i feed.

    5 timamr är inte mkt sömn och hoppas nu på en vändning.

    Kram

    SvaraRadera
  4. Willow - så fort jag kom hem igen började jag sova ganska normalt (8 tim) de flesta nätterna, sovmediciner ca 2 ggr/v. Så det är rätt ok nu.

    Kram!

    SvaraRadera