tisdag 16 augusti 2011

Göromål

Har inte riktigt landat ännu. Sov iaf drygt åtta timmar utan sömnmeds så jag börjar väl slappna av igen. Vaknade också med min "avspänningshuvudvärk" som sätter sig i ena sidan av ansiktet när jag varvar ner. Det gör inte jätteont, jag står ut, bara lite störande.

Mannen börjar prata om att åka till Stockholm om två veckor. Skrämmande. Vi får se.

Och så är det alla smågrejer hela tiden. Blodprov idag, frisören imorgon, Ystad tor-fre, tandläkaren tis, psykläkaren tor. Blir trött bara av att titta på listan och vill gömma mig djupt i soffan. Men det kommer att kännas bra efter frisörbesöket, Ystad blir nog kul när vi väl kommit iväg, rotfyllning mindre kul men nu är det faktiskt nödvändigt. Och farbror sommardoktorn ska få en uppdatering och skriva recept. Jag får skärpa till mig lite helt enkelt. Andas. Inte tänka för mycket.

2 kommentarer:

  1. Vi är ju tänkande och kännande människor (de flesta av oss) så sluta inte med det helt. Du måste väl som jag, antar jag, bara hitta en bättre balans. Lättare sagt en gjort ;)

    Jag gjorde dock en bra deal med min psykologska igår och det känns SKITBRA!!!!

    SvaraRadera
  2. Sluta tänka, haha, inte jag mästergrubblaren inte! ;)

    Härligt att du fått till det med psykologskan, skönt när samarbete funkar. :)

    SvaraRadera